Nasz klub może pochwalić się nowym pracownikiem pionu administracyjnego.

Zależy nam na tym, by jeszcze bardziej otworzyć się na kibiców i zadbać o to, by na stadionie mogli przeżywać coś więcej niż mecz – mówi Damian Juszczyk.

Nowy dyrektor ds. marketingu Odry ma 31 lat i pochodzi z Krakowa. Jest m.in. absolwentem krakowskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Juszczyk jako dziennikarz pracował m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie” czy TVP Kraków. Był też rzecznikiem prasowym koszykarskiej Wisły Can-Pack Kraków oraz piłkarskiej Wisły Kraków. W koszykarskim MKS-ie Dąbrowa Górnicza pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu, mediów i PR, a w siatkarskiej Aluron Virtu Warcie Zawiercie – menedżera ds. marketingu, mediów i PR. W charakterze specjalisty ds. marketingu pracował też w znanej firmie 4F, a ostatnio piastował stanowisko senior PR executive w Agencji Węc PR.

Bardzo się cieszę, że poszukiwania osoby nadzorującej dział marketingu zostały zakończone sukcesem. Jesteśmy zadowoleni, że pojawiła się osoba pana Damiana. Jego doświadczenie zebrane podczas pracy w ekstraklasie będą niezbędne do dalszego rozwoju Odry. Wiążemy z jego zatrudnieniem duże nadzieje – mówi Karol Wójcik, prezes naszego klubu.

foto: archiwum własne